Sunday, June 7, 2009

tlajak tido..

ari ni ael tau ade 2cen, so, sbelum tido malam td ael dah set kan alarm hencet..sedap tido dlm aircond kat bilik depan..coz ayah takde kat umah...ayah g mjlis org kawen kat johor..mimpi pon dpt yg cun cun lah klo tido pon sedap..akhirnya bangun pon kul 10.30...nak g tusyen amende klo tusyen start kul 9.00 pagi...
"alamak, mak pon tak kejutkan aku...lantak ah..."
tapi, kesenangan tak kekal lme...pukul 3 cik dodol purnama anta msej mngatakan bahawa kerugian tak dtg tusyen pada hari nih umpama ael melepaskan seorang pakwe yg kaya yg ensem, yg baik, yg btanggungjawab, yg setia, yg penyayang, yg romantik pada pompuan pisau cukur!
WARGHHH!!!! ape nih...rupenye hari tuh hari jadi CIKGU VENN yg AMAT DISUKAI oleh para pelajar.. die yg ajar Ael dri ngek ngok ngek ngok bler blaja math kepada jatuh cinta ngan MATH...fuhhh, bkan calang2 cikgu yg bleh wat anak murid camtuh...well korang nak tgk vid nyer korang leh pegi kat blog mamat nih...ok???
----->www.boyadam.blogspot.com/

sayangnyer...tak dpt pegi tgk cikgu venn tiup lilin n dgr die kte 'syurga'...

(T_T)


Ael benci betul ngan sowang mamat nih...doe tak mcm dlu...klo org anta msg balas...skang nih tak...sejak bler die bperangai pelik nih!!!geramnyer...die mcm tak nak layan dah ael...wei, klo ko kte ko benci aku kte lah tak yah nak wat lagak camtuh...ko wat aku keliru tau tak...ingat aku ske ker ko wat cam nih kat aku??ape salah aku smpai ko mcm jauhkan diri dri aku...explain!!!sume org laki cam nih ker???

No comments: