Monday, January 18, 2010

singa !!!




will drive u...MAD!!!







aelrich masih dalam kesedihan...kucing aku still tak dijumpai lagi...dan bih kuang 4 5 ari lepas ade anak kucing DSH dtg umah aku...aku terus jage die...kali nih...no more love babe...unless bile mirage et mattisse da blek..


aku lpas spm keje kat katering jer...im just take two days from a week..so upah pon sket jer...


hari yang lain2 aku wat kostum utk bekas umah sukan aku...agak happy gak lah nak wat sbb mmg minat aku..kebetulan pemilihan haiwan utk moscot is a red lynx...so mmg byk la aku kne kaji...tp rad lynx ekor kontot...tp aku ske je wat akor panjang...tpe...org tak tau pon..utk corak aku mmg kne wat pakai tangan...fabric dyes agak susah nak wat sbb bkecah kecah ah nnt.. tempat nak wat kostum nih cme kat bilik aku jer...bilik bkan besa kecik comel er...klo tetiba berkecah dgn cop2 fabric dyes, nnt nampak buruk lah.. jasi ael gne marker hitam yg saiz kecik..

kain yang kita nak lukis tuh di renggangkan....then bru leh lukis...itu pon kne wat slow2 klo silap sket bleh cacat kan kostum dan kne kua lagi duit...utk elak mende tuh tjadi, rancang dlu ape nak wat...utk moscot yg aku tgh wat aku rujuk dri satu sumber and teliti kat rekaan corak kostum tuh...dri jauh kite sebut WOAH!! dri dkt OUH~..sbb die wat corak tuh simple jer...so el dah wat dah...gamba kat sblah cme sparuh jer...blom 100% lagi...sengaja ael wat itamputih bia warne sbenar moscot ael dirahsiakan...corak mmg carca marba tapi lepas kite wat shadow dgn bolt kan sure nampak cantik...moscot yang ael kne wat agak mmeningkan, ael cari jalan camner nak wat telinga haiwan tuh ...ael amik jalan shortcut dgan buatkan wig utk moscot tuh..ael buat cme menggunakan benang bulu, net dgn sikat grooming kucing ael (utk nmpak fluffy sket)...sume idea nih ael cilok dri musical cats..ahahah...harap harap wig ael nampak gah mse ari persembahan tu...berita lain tak der pa per..cme ael still ske kan sorang manusia nih...da beberapa tahun aku still jatuh ati kat die...(bengang gak sbb, ta der laki lain ker yg aku bleh syok slain die?)dan rindu sgt...sbb dah lame giler tak pandang muke die...

No comments: