Monday, July 25, 2011

...lama sudaa ael tak bkk blog ini..bhabuk pon keyboard ni berabad tak sentuh..apo nak buat..ade crite tapi tak smpat nak update blog bcoz ksempitan masa...almaklumlah..skang dah semester3 daa...ape yang ael nak cite ari nih adalah ringkas..hati ael suda dambil org...maksod kuh ael suda declare dgn someone...ckup la ael knalkan die sbgai 'tok rimau'..hehehehe kami bkenalan mse sme2 tlibat dlam racing competition...woit..bkan lumba haram tau...mle2 aku cme ske gitu2 je kat die..yelah aku nih spe kan...lg pon mse tu tok rimau mcm kusyuk ngan kete jer..so aku pon, eh, ael pon tak der la nak ske lelebih...hmmm....tapi masuk plumbaan yg kedua yg kte org masuk die nmpak lain sket...klo aku monyok sket, die prasan..klo aku lain mcm sket die prasan...upeny die nmpak mmg na rapat ngan aku...aku tringat mse kte org mkan kat restaurant ikan bakar kat perak...aku ngan mood bgurau mintak die suapkan kerang rebus..sangka aku die tak layan sbb aku cme main2 je lg pon ael mmg tak bape ske kerang rebus.. tapi die terus kupas kerang amik isi suakan kat aku...aku pon tragak agak nak amik...pastu die kira sampai tiga...dlam kiraan ke 2 aku trus 'ngap' kerang rebus tu...esok nya dalam pjalanan blek ke asrama, die anta msj...mle2 die mnyamar jd org lain tapi...lpas stengah ari die wat drama, die ngaku yg die sbenarnyer ade skali dlm bas yg aku naik...stat dri situ jantung aku bdegup makin laju dan laju...aku cbe mnilik siapa yang bmsj ngan aku...lastly tok rimau trus terang dan mnyuarakan hasrat ati die...ewah... Mcm tak caye ael bkapel ngan tok rimau...minggu awal die rajin calling ngan anta msj, tapi sejak dua menjak nih jarang die blas msj...hmmm..tak rindu ke die kat aku, sdangkan aku rse khilangan kat sni...wuuu wuuu sampai ati tok rimau kite...at least blas la msj sekali sehari...walaupun lmbat tak kisah alh...tapi ael rindu kan die at sni...kadang2 ael slalu tunggu die call mlm2 samapai ttido ael kat bangku lua asrama...cedey kite... Jadi pagi nih, ael nekad! Ari ni ael tak nak anta msj or call die pon..just for few days only... Kan nak uji diri die tapi nak die tau ape rasenye menunggu msg ngan calling dri yg tsayang...amik ko....klo die ade kat depan mata ael...ael cekik2 gigit die!!! Geram nih...tapi sabarlah wahai aelrich, Allah sentiasa bsama kau...kalau tok rimau tbace blog aku, meh sni ael nak g tau! Walau betapa bcintanya awak kat dunia pmotoran..smpi msj sye satu pon tak balas...wahai tok rimau yg workaholic ael still akan percayakan dan syangkan tok rimau walau ape pon...faham...

Haaaa...asyik2 aku je anta msj kat die...bler lak die nak slalu anta msj at aku?...hmmm


cicakku sayang...mngapakah kau tak dgr ckp ayah huh?blek lewat jer..badan pon genting..mcm ayah tak bagi makan jer...padahal ayah dah ba makan smartheart ngan whiskas byk da..

No comments: