Monday, October 31, 2011

Testing report..

..hari nih baru lah dapat aku blajar teori for subject testing material..slama nih kitaorang just trus wat jer practical tapi dah nak dekat ngan exam nih, test untuk testing tak wat lagi..so, penyarah aku kne lah wat klas teori...3 bab yg kitaorang kne kejar dalam bape ari nih..lau tak kosong lah markah test..huu haru btol lah..nasib baik tengah ari tadi encik blanje minom..slamat duit...skang aku nak 'pau' lecturer dah kurang dah sbb mangsa takdo doe...asal aku turun kafe jer lecturer tak der..rse nyer diaorang tanak kne pau ngan aku agak nyer..hehehe kipas2 lecturer mintak blanje tu aku mmg terel la..hehehe spe ta kenal ngan Aelrich advefret...huhu dan ari nih Yaya ade slama sminggu kat kolej aku... nak tau spe Yaya? yaya ialah cucu tauke cafe kat kolej aku tu..comel..umo baru 5 tahun...die mmg manje giler ngan aku..tu sbb la tiap2 ari aku rse aku wajid turun kafe, just untuk jumpa yaya, main kejar2 ngan yaya...gurau2 ngan yaya...best ouh...aku rse lau ngan yaya aku da macam budak2 daa...huu tringat kenangan mengusik jiwa taon kecik2 dlu..hehehe lau aku blek umah tgk album lama sure aku da snyum sorang2 nyer...mcm kerang busuk..tapi aku bukan kerang, aku nih miaw2 jer...haha

No comments: