Saturday, January 14, 2012

..badan perwakilan pelajar..

..BPP (Badan Perwakilan Pelajar)..aku tercalon untuk dari salah sorang dri BPP. Name aku d pilih oleh lecturer.. nape aku lak? tak tau.. Aku ingat untuk semester ni cabaran yang aku terima tak de la sdasyat ini.. DAH LAH KNE REPEAT PAPER MATH!!!  macam mane nak pegang jawatan dalam BPP ? dan, hehehe manja aku pon  turut tercalon sekali. Tahniah laa.. HAHAHAHAHA XD

Mula-mula nak tarik diri lepas tu stelah d nasihatkn oleh penylaras BPP aku pikir balik..semahu mahunya aku tak nak di pilih sebab untuk jadi sorang BPP nih, kne ikot peraturan dan AKU BUKAN SUKA IKOT PERATURAN ! plus, aku maaaalas..tapi aku harap2 undian untuk aku nanti tak der..hehe tak payah nak undi sangat la..kalau aku still semester 2 ke 3 ke memang aku nak join BPP..tapi ni dah tahun akhir dah..sibuk dengan final year project..acamna tu..

Sebagai pencalon BPP, bkempen adalah di mestikan. OMG~ emm kita tunggu dan lihat je la nnt...

No comments: