Saturday, August 6, 2011

tok rimau..ouh tok rimau..

..malam tadi handphone ku bbunyi..tapi mane aku nak perasan, tido mati~ pagi td aku check upenye 2 miscall dari tok rimau..hmm aku rindu dia la weh...dah la jarang jumpa, ckap ngan dia pon skang jarang2..sebab sama2 buzy....dia buzy running kan business dia, aku buzy ngan study aku..lama2 dua2 kecik ati sebab. aku ngat dia lupa aku,dia lak maybe kecik ati sebab dia ngat aku da lupa dia..lama2 aku ngan tok rimau hilang ati, sebab asyik makan ati, kecik ati jer..Cicak je jd penggani rindu aku kat tok rimau..klau aku rindu nak pegang janggut tok rimau, aku usap2 dagu Cicak..aku main2 misai Cicak..haaa nak jumpa dia..nak tatap muka dia puas2 sampai hilang rindu nih..tp, apekan daya,dia dibarat aku kat timur..hmm sorry tok rimau..sbb asal tok rimau call jer orang tak angkat...maaf la yer..hmm

~(‾▿‾~) ~(‾▿‾)~ (~‾▿‾)~ ƪ(˘⌣˘)┐ ƪ(˘⌣˘)ʃ ┌(˘⌣˘)ʃ \(‾▿‾\) ┌(_o_)┐ (/‾▿‾)/

No comments: