Tuesday, November 15, 2011

..wat geltime kat library..

..dan ari nih still on run wat report, td aku g follow Zek, member ku ke bengkel utk settle kan keje kte orang..aku kne timbang berat product yg kami fabricate menggunakan fiber + matrix..with baju kurung aku masuk ke bengkel mnjalankan titah sultan Zek (hehehehe)..lepas tu zek suh aku bancuhkan resin sebab nak kaji geltime of the matrix kalau air dmasukkan skali..utk test kali nih, kami just tuang 1% and 5% of the water to the matrix..giler lame aku mngacau resin tuh..last2 aku cakap kat zek yang aku nak g library sambil kacau resin...dia kate bley ke..aku jawap, kne pandai cover lah...hehehehe so, cam skang nih lah...aku kacau resin tunggu cure, sambil ber mukabuku-ing dan blogging...huhuhu jap g aku nak blek tido..petang nih ade klas testing lak...hmm...smalam aku wat vid. cnference ngan adik aku, ayah aku..mak je  tak der sbb mak keje daa...blom blek lagi..so dpt la aku tgk muka2 yg drindu..yg paling penting aku dpt tgk cicak yg tersayang...muah muah muah..


No comments: