Saturday, November 26, 2011

..kebulur + gila..

yee..aku tengah lapaq dan kebuluran skang nih..tekak mengidam lauk2 kampung je..mane nak cari kat kolej penjara nih..nak ulam jantung pisang pon blom tentu ade kat kebun pisang tu..nak wat sambal blacan jauh skali..nak tumbuk sambal pkai ape?lesung batu pon tak de..adoi~kedai jauh berbatu2 lak tuh..nak klua tak de transport..bkn takde makanan kat loker tapi, perut nih nak terima nasi jer..benda lain tak nak masuk lak..sabo la wahai perut, nnt kau terisi jugak ngan nasi..iyer..hehehe

pada suatu ari, (acececeh)..sdang aku merayap kat asrama, masuk satu bilik orang ke bilik yang lain..pastu kne halau sebab wat kecoh (hahahaha XD) aku tnmpak something yang menarik pat pintu satu bilik ni..sangat cantik notice yg tuan bilik tampal kat pintu bilik dia..tetiba datang idea yg mantap utk aku menambah baik notice tersebut...dan.. TADAAAA



hehehehehe aku sje je edit..slalunye lau ade nak update status kat 'WALL' kan..ni update status kat 'DOOR'..hehehe

No comments: