Saturday, June 16, 2012

.:cupcake, kambing:.

..tadi ayah ada bawak balik makanan dari kenduri, ayah bawak Kambing Panggang dengan cupcake yang sedap~~~~sangat..sebelum nih aku tak suka makan kambing sebab bau dia plus, lemak kambing tak sedap langsung, berbeza dengan lembu bau daging dye lebih lembut bagi aku..sos lada hitam dtambah dengan mayo dan cheese (i think mustard..) buat kan daging kambing tuh lebih berperisa dan ofkos lah rencah yg di perap dengan daging tu terasa kat ekak aku. walaupon daging tu dah sejuk sket tapi lidah aku still bley rase rencah jus dari daging kambing tu..emm..sedapnyer...dtambah lagi dengan salad, mcm thousand island..dan cupcake tu sndiri, aku rse dbuat dari buah berry (mybe ichigo??) dan di letak nyer krim dengan taburan buah yg kisar kasar..krim bukan setakat krim biasa, krim yang di tambah cheese supaya ad rase masam dan manis..ouh..aku nak lagi~ <3

(sume yang di nyatakan di atas adalah berdasarkan pandangan aku, dan ikot selera tekak aku)


No comments: