Wednesday, August 15, 2012

.:koridor sunyi:.

koridor sunyi..itu saja yang bley aku bg tau..secara peribadinya, aku seorang yang sukakn suasana yang sunyi sepi.suram.dan sejuk. (HAMAGAD!! apakah jenis makhluk aku nih?)

Sorang2 time tak de orang wat aku rase bebas.masa untuk aku luahkn apa yang aku rasa kat blog yang berhabuk nih.dan sudah pon aku tuka kan nama blog nih dari 'Blog Berhabuk Aelrich' kepada 'Tulisan Dari Koridor Sepi' or singkatannya Tudakors .. *poker face*  :|

Aku banyak mhabiskan masa untuk membaca blog2 kalau aku on9.aku bukan seorang facebooker yang sangat aktif seperti adik2 aku yang friend list bratus ratus..aku suka membaca cerita2 luar.

#angin tiup sepoi2 kearah aku..#

Koridor yang aku duduk sekarang membuatkan aku selalu mrenung ke langit.. (tunggu hujan emas jatuh keriba..hehehe) dr dada langit mata aku melihat tiang2 lampu kuning yang mlimpah ke serata admin.

aku terbayangkan sesuatu yang buat aku tersenyum puas..aku membayang kan setiap bucu kawasan ditumbuhi pokok yang tinggi. dibawahnya tsusun bunga2 liar yang mngeluarkan bau harum tika malam..satu event blangsung..keliling pagar koridor dihiasi lambu kelip2 dan saling bgantungan menyeberangi tengah2 kawasan admin. meja mkan bulat tersusun rapi.satu sudut podium mini khas untuk para orches mngalunkan irama sentimental..moonlight sonata, concierto de aranjuez, bach, dan bnyak lagi..sume bayangan ni bermain di anak mata aku dan terngiang2 muzik orches dalam kotak kepala aku..sebuah pentas, berdirinya seseorang mnyanyikan sebuah lagu khas untuk pendengar yang hadir..yang hadir pon ada yang menari dan menari..

. . . . . . . . .


HAMAGAD!!!!! (again~) aku wat citer dongeng lagi..

hmm...bia lah..ini cuma penceritaan tentang apa yang aku bayangkan jer... :p


No comments: