Friday, November 16, 2012

.: grukkkkk *perot berbunyi* :.

hujan turun, aku baru balik dari bengkel, dan sat gi petang kne masuk bengkel balik..petang ni rasa malas nak masuk bengkel tapi aku kena siap kn at least laminate untuk satu produk. fiber aku dah potong tadi, resin ngan acetone pon aku dah angkut awal2 bia senang laminate petang nanti..cuma bekas kacau resin je aku tak cuci lagi..sebab takde orang tolong.. (T^T) sebab sume member sedap tido, tengah hari hujan lebat lak tu sampai petang mane dia orang tak sedap tarik selimut ye dak? :D

aku masih lagi teringin sangat sangat nak makan roti tisu..kempunan dah aku nih.. :(
perot pon tengah lapar sangat2, tak ade sesiape ker yang nak belikn aku makanan? tak pon tanya lah 'dah makan blom?' atau pon 'mai datang sini, kita makan same2, tau tengah lapa skang nih kan..hhahaha'


hmm.. :|

No comments: