Monday, November 12, 2012

.: sabar lah hati jangan mengeluh :. (9.20 p.m)

:'(

ari nih, kolej dari pkol 5 takder bekalan elektrik, so, dari pagi jgak aku tak dapat mesej langsung dari bear.. aku jer yg anta mesej tapi tak balas, aku x tau kenape..okey tu dah biase dah, bear awak wat macam tu..saye tengah latihkn diri untuk terima keadaan tu..baru lah aku tau kenapa kawan2 aku selalu bgaduh besar dengan laki diaorang disebabkan SMS.. K FINE! IF THAT'S WHAT YOU WANT!!

mesej dari yg tsayang, walau pon cuma kata2 biasa tiap ari, tu dah jadi penyeri idup saye..just once a day.. aku tak sampai hati nak bagi tau ape yg aku tacing sangat dengan dia..aku betul2 tak tluah nak bg tau.. (yup, i'm stupid..but I DONT CARE!!)

hari ni, aku dah plan awal2 dulu, yg malam nih aku nak blanje dia makan oblong, 8.15 malam nak ajak makan same dan dia blas msej aku.

BEAR : ok..  :)

tapi, dsebabkn bkalan letrik putus, kawan dia nak sgt bear follow dia blek umah kawan bear tu..dia kte berat ati..aku yang tak sampai ati nih, kte pergi je lah.. (tapi ati aku berat nak bagi dia pergi.. (sape nak makan oblong ni skali ngan aku? {kawan lain kan ade..} okay, tapi kawan tak same dengan orang yg kita sayang, g pon aku dah niat awal2..) aku sebenar nya tak nak bagi dia pergi sebab;

a) jalan nak ke umah kawan dia tuh jauh..dan gelap..
b) kereta n kenderaan lain banyak sebab esok dah cuti deepavali,
c) petang tadi hujan, jalan licin,
d) walaupon malam tapi aku still nmpak awan mendung tanda nak hujan..
e) *alasan peribadi* aku sanggup nak tinggal extra beberapa hari kat kolej,orang lain dah balik, semata mata nak tunggu dia dan aku sorang2 kat asrama, nak jumpa dia untuk last sem. tp aku x paksa blek awal sehari sebab perents gesa balik jugak.nape dia tak leh wat benda yg sama kat aku..

aku nih kejam sangat ke? mungkin aku nih kejam, so, tunjukkan aku cara yg terbaik untuk puaskn hati bear..tak kisah kalau hati nih terguris pon tak pe..

aku lapa.. :( tapi aku x de selera langsung n jamah oblong nih....

Lapa + sedih + tengah sorang2 (jgn tanya knape sorang2!) + menangis + rasa sejuk sangat2 : Pathetic

kenapa tak nak jumpa sebelum gerak balik umah member dia? tak nak aku terasa, tapi, aku paling terasa sangat2..tak guna aku merajuk ke ape ke..dia bila dah malas nak pujuk dia biarkn aku jer..aku lah yang pujuk diri aku sendiri..last2 cite nyer tadi betul2 pukul 8.15malam, elektrik ade balik..sungguh ironi..

Pesanan untuk lelaki : PUJUK PASANGAN ANDA WALAUPUN DIA PAYAH NAK DIPUJUK.. JANGAN PUTUS ASA DALAM MEMUJUK, SEBAB LAST2 DIA TERHARU DAN SAYU HATI DAN TERPUJUK JUGA..

:) Tolong bahagia kn pasangan awak..jangan nak romantik2 kejap jer, bila member ade depan mata dia korang tolak tepi..

skang...., cuma kat sini saja jadi diari luahan hati..hmmm...



رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَيْنَا صَبْرًا وَتَوَفَّنَا مُسْلِمِينَ    
Maksudnya : "Wahai Tuhan kami, limpahkanlah kesabaran kepada kami, dan matikanlah kami dalam keadaan Islam (berserah bulat-bulat kepadaMu)"

No comments: