Friday, August 27, 2010

tahan saket!!

aku tak tau nak msk kan entry pe kali nih...byk cite nak Ael luahkan tpi, aku nih jenis yang ske pendam perasaan...aku lg ske jge ati og dri ati aku sndiri.. kdg2 bler tak tahan aku nanges sorang2... biar takder spe pon tau...derita aku buat pe nak kongsi dgn org laen? kalau kite ske someone pon lebih baek diamkan sjer...tp klo kite kongsi dgn org laen nnt kecoh satu kampong..so, pasni klo ske seseorang senyapkan jer...mmg benda nih memakan diri...ael slalu makan ati..tp, nak wat camner...telan je...org laen tak leh terima cara kite, kritik kita..terima saje..

aku agk terstress jgk bler tgk org laen bcouple..sronok jer..aku blek bilik aku cermin dri aku..,
apa yang aku kurang smpi aku tak mcm dorg?sbb aku bperangai kasau ker?tp bg diri aku aku perlu bprangai camni...sbb aku sorang yg tabah bdikari dan berani...tp, kadang2 org laen ske amik kesempatan atas keberaniaan aku..mesti ker aku nak jd pemalu..bak daun semalu..depan laki malu2, tp rapat sgt ngan lelaki..kalau bdk laki tu wat salah nak menegur kesilapan pon tak penah dalam keadaan tegas!

aku jgk benci dgn diri aku..ta der ker org yg faham dgn diri aku...

merungutkat sni pon tak gune..naseb baek blog aku ta der spe nak bce..kire aku bler luah ape sje yg aku nak...tak kesah arh blog aku nih boring or what...blog nih cme diari peribadi jer..

berbalik kpd citer laen...

kaki aku dah 3 minggu lebam2...nak kte aku tseliuh mse men tenis tidak jgk..tp lebam2 tuh timbul mula dri lutut smpi bawah jer...mula2 kne kat kiri pastu kanan berjangkit lak...menyekat saket nyer bler aku mle bdiri n jalan...tp, aku jenis yg tak manjakan saket nih...sakit or tak tetap ku gaghkan kaki bjalan ker kelas kuliah...kdg2 smpai menitik air mata mnahan saket...tp ade org yg ta paham...dorg ngat aku blakon jer...bia lah ape dorg nak kte...tak kne kat dorg bleh lah kte...

esk aku g hspital nak check up lg..(ouh again!!) sblom nih dah 2 kali jmpe doktor dah...tp jwapan yg aku dapt mcm tak clear...snang cite doktor pon ta pasti ape masalah kaki aku...hrmmm...

No comments: