Friday, December 9, 2011

..cerita suku jalan..

..camne nak mula kan cerita ek..emm..tadi aku g parkson yang baru buka kat ngan danau kota tu..mak aii, tbaek la weh..aku tak sempat + bkesempatan untuk men tangkap tangkap gamba nih sebab aku kua bsame mak ngan adik aku dan amat pantanglah mak aku tu lau nampak aku tetiba snap2 gamba..tak memasal aku kne cop berlagak ngan mak aku..ehehe..so tak xde la gamba2.. heeehehe..lastly, cam biasa, bler kita dah ade someone yg kita sayang sangat dalam ati nih, kita sntiasa ingat kat dia, rindu dia..nanti lau aku jumpa dia aku plangkung, aku cubit aku gigit dia puas2..hey..geram sangat aku ngan dia nih tau..( aku maksud kan aku tengah rindu dia sangat2..) tringat satu malam ni, dia act mcm mak nyah..sumpah aku gelak gile babun tgk karenah dia.."mak dah lame tak buat keje nih tau nyah.." tu la ayat yang dia sebut ngan lenggok bapok skali... HAHAHAHA karenah dia slalu wat aku senyum n gelak..sebab tu aku sangkut ngan manje aku..


No comments: